Wednesday, April 11, 2012

なに?


I dropped my dhs.
Where did it go?

4 comments:

  1. Nice touch and lovely green reflection. I wish I can do the same.

    ReplyDelete
  2. It is not easy to paint water, isn't it?
    I touched a lot,so it is not great. It should be very simple touch.
    Flamingo's legs are really long, so it is very difficult to take balance.

    ReplyDelete
  3. この前のフラミンゴだぁ~いい感じの色ですね~

    昨日たまたまフラミンゴの赤ちゃん(雛)をテレビで観たんですけど、全然赤くなくって、足も短いんです。
    あの赤はフラミンゴが食べる水中のプランクトンに赤くなる成分(名前忘れた)が入っていて大人になるにしたがってああいう色になるんですって。
    面白いですよね~

    ReplyDelete
  4. metrickさんへ

    プランクトンで赤くなるの?
    それは、知らんかったわー。そういうことを知ると、今度見るとき、楽しくなるわね。
    あまり赤くないのもいるから、プランクトンの食べ方が足りないんじゃない?とか、あんまり赤いのは、食べすぎでしょう?とか。情報をありがとうございます。また、どんどん教えてね。

    ReplyDelete